Direktlänk till inlägg 11 november 2013

snacka med läkaren idag

Av Bonnie - 11 november 2013 18:48

idag hade jag telefontid med läkaren, fick berätta hur jag måde och hur jag tyckte den nya medecinen fungera. Så länge vädret är stabilt och vam utan kall vind ä det ok . Men morgonen är pest och pinna innan kroppen vaknar. Sjunker temperaturen tar jag extra dopaleva. Och jag har börjat få biverkninga som överrörlighet om jag får förmycket och ofta hinner jag ble stel och svårt att röra mig innan nästa dos.

Så nu har han ökat upp med 5 tabletter var 3-dje timme med stalevo istället. smärtstillande tar jag 3ggr om dan. Han har sjukskrivet mig 50% till januari, Och i Januari har vi kommit överrens om att jag ska läggas in för en kontoll på lasarettet i Lund. Och då ska vi gå igenom behandlingar "" hoppas pumpen kommer på tal då, det är mitt mål och jag hoppas att den fungerar i så fall.


Om ni vill förstå detta med pump kan jag rekommendera er tv4 play : dokumentären:att leva med parkinsons .Det är Suzzi Tapper och hennes slang från pumpen är inopererad till tunntarmen. den jag vill testa är som en insulinpump.

Bonnie

 
 
SytantenSytanten

SytantenSytanten

11 november 2013 21:50

Håller tummarna för att du får prova pumpen. Kram bettan

http://sytanten-bettan.blogspot.com

Bonnie

16 november 2013 09:36

tack,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonnie - 18 oktober 2016 00:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8421344955"

Av Bonnie - 17 oktober 2016 23:43

Av Bonnie - 17 oktober 2016 16:12

Ovido - Quiz & Flashcards