Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Turkiet i december. M kyla

Av Bonnie - 15 december 2013 17:43

Nu har jag åkt ner till Turkiet igen.  Dels för att jag känner mig svag. Att inte sova mer än 3-4 timmar/ natt börjar kännas efter 3 månader. Med mig har jag  min son. Dagen innan vi skulle åka fick de snö och minusgrader och det hade jag inte räknar med. Så jag och min son har diskuterat hur vi ska göra om något går fel


torsdagen den 12-dec kl: 11.10 landar vi. Mehmet möter oss på flygplatsen ataturk. Tempen står 0-2 grader. Meningen var att vi skulle bo hos honom. Men jag våga inte gambla med kylan och hälsan. 

Vi tar tåget till området där grand bazar ligger. det förvånar mig att jag inte har så ont som jag alltid får när kylan når de kroppsdelar som inte är skyddade. 

sitter på ett café letar efter nått billigt boende   Sen går vi dit.  Denna promenad tar 20m. Vi slägnde upp väskorna och gick för att äta. De gator vi gått nu är i samma lutning typ hillesborgsbacken mot Glumslöv. Antingen upp eller ner. Första gången upp för denna lutning hade jag känningar i musklerna det domna men stanna vid det men ingen kramp som hemma. Och jag har sovit ordentligt 7-8 timmar/ natt

jag kan ju berätta att jag använder samma kläder och mägnd som hemma. Allt för att kunna göra en jämförelse. Nu har det gått 3 dagar mår bra. Känner mig lycklig jag är ute också går. Inga trippade tomte steg här. 

I januari när jag ska läggas in och diskutera behandling ska jag ta upp mina resor med läkaren. Tyvärr kan jag inte få med några bilder nu. Men ni ska få se vid senare tillfälle. 


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonnie - 18 oktober 2016 00:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8421344955"

Av Bonnie - 17 oktober 2016 23:43

Av Bonnie - 17 oktober 2016 16:12

Ovido - Quiz & Flashcards