Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

hur ska detta sluta

Av Bonnie - 17 oktober 2013 22:09






  

JAG KÄNNER MIG DELAD SOM BILDEN


Hur ska detta sluta, hösten har bara börjat.

Igår var jag hos en homeopat som skulle ge mig ögondiagnostk, han kolla en i ögonen och berättar om hur olika organ i kroppen ser ut. Innan jag kom dit var jag skeptisk men med facit i handen hade han inte så fel, sköldkörteln fanns spår av svaghet " kvinnorna i mammas sida har detta problem så det köpe jag". Levern ha tagit stryk men den håller på att repa sig "klart att den har 7år med tramadohl" 2år sen jag sluta med dem. Behöver dricka mer vatten än jag gör för njurarna var lite sura på mig," har alltid varit dålig på att dricka. jag hade förlite av fosfor och zink  i kroppen. fick med det hem, men jag ska först läsa och prata med min läkare så inget fel händer. Annars var mina organ starka, så jag kunde vara lugn.


men idag när jag vaknade hade jag ont i naken, gick upp tog en värmande dusch, tog mina morgon tabletter, väntade 20min och åt frukost. Jag försöker unvika poteine för de bryter ner medicinen. ska försöka äta grönsaker mest. endast protein intag efter 17,00. ( jag försöker i alla fall).


när klockan var nio kändes allt och jag stack till jobb, men efter att ha suttit i en kall bil och rört mig ute ett tag kände jag hur allt vände, smygande , muskel till muskel , som om man suger ut luften i en påse med mat som ska in i frysen, . musklerna befan sig snart på hela höger sida i kramp, den enda musklen som klara sig var vaden. Det kändes som man spänt ett gummiband under brösten och ett ovanför. Troligen musklerna mellan revbenen som var vakumpackade, det känns obehagligt men jag kan andas. 

Nacke, hals är likadant, bara framsidan över strupen är ok. så tänk dig tycket av att någon håller runt halsen bakifrån men inte når runt i taget.


jag vet inte hur jag ska sitta , allt är besärligt i mig just nu, känner mig inte själv i detta läge . DETTA ÄR INTE JAG, KAN INGEN FÅ DET ATT SLUTA!!!!!!!!


Jag ångrar mig att jag åkte på jobb idag, men nu är jag här, kan inte köra tillbaka medan jag känner det så här, försöker ringa min son ,inget svar. 

beslutar mig för att försöka jobba lite. Men fan alla tittar idag , min blick når golvet jag är i behov att konsentrera mig. jag har sparkcykel på jobb men det gör ont som fan, varje steg/spark jag tar. tittar rakt fram , intalar mig själv snart där, snart där, du klarar det.


möter en gammal förman till mig senare, uppe i korridoren på väg ner från lönekontoret. han stannar tittar förskräckt , vad har hänt, jag är rätt nere vet att jag idag ser ut som en mupp. går jättedåligt.

Jag tittar tillbaka och svarar , jag blev sjuk, obotbar. DET BÄNNER UNDER ÖGONLOCKEN, TÅRARNA ÄR NÄRA NU. Det börjar bli känligt när smärtan och krampen tar övehand , detta håller på till närmare 15-00 vilken kamp idag. jag har varit genomblöt av svett. och inte glömma Carina L. hon var nere en stund i dag, hennes goda ord gav mig mycket styrka TACK!!   DITT HJÄRTA ÄR GOTT.


Bonnie


PS.ska se om vi kan filma , hur det ser ut när det är bra och dåligt, behöver bara lite mod.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonnie - 18 oktober 2016 00:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8421344955"

Av Bonnie - 17 oktober 2016 23:43

Av Bonnie - 17 oktober 2016 16:12

Ovido - Quiz & Flashcards