Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Bonnie - 10 oktober 2013 23:45

varje morgon vaknar jag med hopp om en bättre dag. att slippa den eviga värken, krampen och stelheten. att kunna göra klart det man börjat på..


Men idag var det underbart att vakna , jag ska till naprapaten!!!! Hon är skitbra!!!! 

hon hjälper mig att få mina cementhårda muskler på höger sida att mjukna. Hpn trycker på triggerpunkter. Och jag kan erkänna här DET GÖR SKITONT!!! jag känner mig mörbultad först , men sen blir det bättre. Så till helgen kommer belöningen. Jag ha lärt mig en andningsteknik, hur jag ska göra för att få hjärnan att slå av smärtan när det är som värst, annars hade jag inte stått ut.

Det är så jag gör när jag är hemma och kan ligga ner när krampen kommer, en typ av meditation , man går in i sitt inre, och stänger av allt. 


 

Jag är tacksam för den hjälp jag får av jobb så att jag kan gå dit. jag hade inte klarat de själv.


KRAM BONNIE    

Ovido - Quiz & Flashcards