Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

kroppen värker

Av Bonnie - 13 augusti 2013 06:26

godmorgon

Jag tror inte jag sovit en hel natt sen jag kom hem fån Istanbul sist. minst två gånger per natt är jag uppe och går. det spelar ingen roll ,om jag står, ligger ,sitter så gör det ont spänner,krampar eller känns obekvämt, att sitta/ligga och känna det bekvämt är bara ett minne.

jag letar ,provar alltid , varje gång jag ser något i affären om kanske kan vara nåt, men inget hittils känns skönt.

jag köpte en elevator säng , det är svårt att gå upp på morgonen, kroppen ömmar , de känns som jag har sovit på en stenrös, och då  skönt att få hjälp att sätta sig upp innan man går av sängen, därför tar jag allid smärtstillande varje morgonn,det tar 40min innan de ger effect.

så just nu sitter jag och skriver med vänster hand , den högra vill inte än, har kramp i 'ärmen  ,ska in och duscha varmt, se om det hjälper. bara jag är klar i tid, 

det västa kommer är jag ska klä mig. att få på sig jeans , ha jag gett upp, det blir leggings och en tunika eller klänning. 

nu har jag suttit och väntat smärtan vinner  , jag får ta mig in i duschen ändå,och komma iväg,

så ni förstår när jag kommer ner till vämen försvinner det mesta av smärtorna ,kramp, ja det nästan bli som förr och där nere sover jag hela nätterna utan att vakna, så jag längtar att få vila upp kroppen.


nu måste jag gå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonnie - 18 oktober 2016 00:00

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8421344955"

Av Bonnie - 17 oktober 2016 23:43

Av Bonnie - 17 oktober 2016 16:12

Ovido - Quiz & Flashcards